آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد در لرستان
کد خبر: 3983880
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
به همت بسیج جامعه زنان لرستان انجام شد؛

آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد در لرستان

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان از آزادی دو بانوی زندانی جرایم غیرعمد این استان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

آزادی ۲ زن زندانی جرایم غیرعمد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان لرستان، ۲۲ تیرماه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده زندانیان زن در بند نسوان جرایم غیرعمد، اظهار کرد: به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب برای حمایت از خانواده زندانیان زن جرایم غیرعمد، بسته‌های معیشتی و کارت هدیه بین این خانواده‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونا باعث محدودتر شدن برنامه‌های حضوری هفته حجاب و عفاف شد، ادامه داد: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۵۰۰ هزار تومان و کارت‌های هدیه ۲۰۰ هزار تومانی است.

سپهوند هدف از این اقدام را حمایت از خانواده زندانیان بیان کرد و افزود: این خانواده‌ها نیز بخشی از جامعه هستند، بخشی که به دلایل مختلف یکی از اعضای خانواده آن‌ها دچار مشکل شده، از این‌رو نیازمند حمایت هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به اینکه بانوان زندانی که در زمینه تولیدات محصولات فرهنگی فعالیت دارند مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: برنامه‌هایی نیز برای آزادسازی زنان زندانی جرایم غیرعمد در هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی شده است؛ به‌طوری‌ که تاکنون دو بانونی زندانی جرایم غیرعمد طی روزهای گذشته، از زندان آزاد شدند و تا پایان هفته حجاب و عفاف نیز شاهد آزادی چند تن دیگر از بانوان زندانی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha