اختصاص 15 میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند در سلسله و دلفان
کد خبر: 3978996
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

اختصاص 15 میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند در سلسله و دلفان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم سلسله و دلفان موافقت کرد.

اختصاص 150 میلیارد ریال جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند سلسله و دلفانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش لرستان، طی مراسمی که، 30 خرداد با حضور ابراهیمی، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، رؤسای آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان و شهرستان الشتر و برخی  مدیران الشتر از جمله منتخبان شورای شهر و نماینده شهرداری الشتر برگزار شد، کلنگ مدرسه سه کلاسه ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در فیروزآباد به زمین زده شد.

در این مراسم یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ارزش و اهمیت کار خیرین مدرسه‌ساز، گفت: خیرین در همه زمینه‌ها از جمله مدرسه‌سازی منشأ اثر بوده‌اند و اگر همراهی آنها نبود با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.

در ادامه این مراسم سیدجواد حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز که به‌صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشت، در راستای تقاضای نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم سلسله و دلفان در راستای اجرای طرح «هدایت» موافقت کرد.

امیر اسماعیلی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان نیز در این آیین، گفت: بدون تردید برترین عبادات نزد خداوند خدمت به خلق است و مدرسه‌سازی از ماندگارترین خدمات به خلق و باقیات صالحاتی است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد.

انتهای پیام
captcha