برگزاری مسابقه دلنوشته «میهمان خراسان» در لرستان
کد خبر: 3978902
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
مدیرکل کانون لرستان خبر داد:

برگزاری مسابقه دلنوشته «میهمان خراسان» در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان از برگزاری مسابقه دلنوشته «میهمان خراسان» به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع) در استان خبر داد.

برگزاری مسابقه دلنوشته «میهمان خراسان» در لرستانمحمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های استان، گفت: به مناسبت دهه کرامت، معرفی شخصیت و زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در همه مراکز کانون برای آشنایی بیشتر اعضا انجام شد.

وی افزود: همچنین قصه‌گویی، ارائه آثار ادبی در زمینه‌های شعر و دلنوشته و دکلمه شعر و متن‌های ادبی، نقاشی و خوشنویسی، توسط اعضا و مربیان تولید و به صورت پادکست و فیلم در گروه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شد.

محمدی با بیان اینکه در مرکز شماره یک خرم‌آباد با همکاری مرکز سیار شهری شماره یک، مسابقه جدول با نام امام رضا(ع) و ویژه‌برنامه تریبون آزاد به مناسبت دهه بحث و گفت‌وگوی اعضای دختر با موضوع درک جامعه و خانواده و الگوپذیری از شخصیت والای حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های مرکز شماره یک خرم‌آباد بود.

وی اضافه کرد: در مراکز شماره ۲، ۳، ۴، ۵ و بدرآباد خرم‌آباد نیز برنامه‌های مختلفی مانند شعرخوانی، معرفی کتاب «مسافر غریب»، دلنوشته با موضوع میهمان خراسان و پخش فیلم و برگزاری کارگاه‌های مختلف اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: همچنین در مراکز سه‌گانه شهرستان بروجرد با همکاری کمیته بازی‌های هیئت ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری، مسابقه فرهنگی هنری، ادبی و ورزشی برگزارشد که در این مسابقه، کودکان و نوجوانان آثار خود را با موضوع‌های فیلم از طناب‌زنی، نقاشی با موضوع دختران و آرزوهای رنگی، دلنوشته و... تا پایان خرداد به مرکز شماره ۲ بروجرد ارسال خواهند کرد.

محمدی گفت: همچنین در مرکز پلدختر فعالیت‌های متنوعی از جمله کارگاه‌های ادبی و آشنایی با احادیث و زندگی حضرت معصومه(س)، معرفی شخصیت، نمایش فیلم، کارگاه‌های مجازی نقاشی و سفالگری، معرفی کتاب «کاش تو را می‌دیدم» شامل فرازهایی از زندگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

وی افزود: در مرکز اشترینان کارگاه‌های مختلف بحث آزاد، معرفی شخصیت، ساخت نماهنگ و پادکست در فضای مجازی اجرا شد و در مرکز الیگودرز نیز کارگاه‌های خوشنویسی و نقاشی با موضوع دهه کرامت و در مراکز الشتر، نورآباد، درود، ازنا و کوهدشت و مراکز سیار روستایی و شهری نیز به صورت مجازی برنامه‌های اجرا می‌‏شود.

انتهای پیام
captcha