جدایی بین مردم و حکومت توطئه دشمن است
کد خبر: 3978295
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

جدایی بین مردم و حکومت توطئه دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: هر نظامی برای اینکه بتواند به اهداف و آرمان‌های خود برسد نیاز دارد که با مردم رابطه داشته باشد از سویی دشمنان در تلاش هستند تا این ارتباط وجود نداشته باشد و بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند.

تلاش دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات / جدایی بین مردم و حکومت؛ توطئه دشمنبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز،، ۲۸ خرداد در حاشیه شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانست و اظهار کرد: امروز مردم با شور و شوق آمدند تا رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی با بیان اینکه از زمان مشروطه تاکنون ملت مبارز و مجاهد ایران برای رسیدن به چنین روزی که صاحب رأی و انتخابات باشند و از روی اراده منتخبین خود را انتخاب کنند، مجاهدت کردند، افزود: در این سال‌های انقلاب، اسلام، مردم و انتخابات همیشه با هم بودند و در ادامه نیز این سه با هم هستند و ملت ایران با حضور در انتخابات آینده روشنی را برای کشور و استان رقم می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم امروز باید پس از مشارکت پرشور در انتخابات بهترین گزینه را برای رئیس‌جمهوری و شوراها انتخاب کنند، اضافه کرد: از آنجا که ارتقای فرهنگ و پیشرفت اقتصاد در اختیار ماست باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی به صف‌های جمعیت رأی‌دهندگان اشاره و گفت: این حضور مردم هم ضریب امنیتی را بالا می‌برد و هم نشان می‌دهد مردم پشتیبان نظام هستند و نظام را قبول دارند البته روز شنبه هر کسی که منتخب شود روز پیروزی ملت ایران است.

شاهرخی بیان کرد: هر نظامی برای اینکه بتواند به اهداف و آرمان‌های خود برسد نیاز دارد که یک رابطه با مردم داشته باشد از سویی دشمنان در تلاش هستند تا این ارتباط وجود نداشته باشد و بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند و خودشان این فاصله را پر کنند و از این راه به اسلام، مردم و مرز و بوم کشور ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه بدخواهان عالم از جمله آمریکا، اسرائیل و منافقان می‌گویند مردم پای صندوق رأی نروید، تصریح کرد: مشخص است که دشمنان پشت سر این مطلب برنامه دارند و اگر موفق شدند در سوریه، یمن، عراق و افغانستان آسیب‌هایی را وارد کنند زیرا این جدایی را بین مردم و حاکمیت آن کشور ایجاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  اظهار کرد: در طول این ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم با تبعیت از امام(ره) و رهبری محکم و استوار در پشتیبانی از نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام
captcha