آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی و انتخابات
کد خبر: 3978111
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی و انتخابات

سیدمحمود خسروشاهی، فرزند آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی در یادداشت کوتاهی تأکید کرد: مرحوم والد ما با وجود انتقاداتی که به عملکرد دستگاه‌های نظارتی و اجرایی داشت اما در همه انتخابات جمهوری اسلامی شرکت می‌کرد.

ارسال/ آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی و انتخاباتبه گزارش ایکنا، سیدمحمود خسروشاهی، فرزند آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی در یادداشت کوتاهی تأکید کرد: مرحوم والد ما با وجود انتقاداتی که به عملکرد دستگاه‌های نظارتی و اجرایی داشت اما در همه انتخابات جمهوری اسلامی شرکت کرد و رأی داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

ایشان حتی در آخرین روزهای حیات خود و با وجود کسالت و نقد جدی به بعضی رفتارها! اما در انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند 1398 برگزار شد نیز شرکت کردند. 

نگاه و موضع مرحوم والد درباره دسته‌بندی‌ها و فضای سیاسی کشور یک نگاه فراجناحی و دلسوزانه بود، ایشان در بخشی از یادداشت کوتاه خود با عنوان «دعوای ما برای کیست» چنین نوشته‌اند: آرزو کردم ای كاش روحیه عفو و اغماض و برادری و همدلی از نو بر جامعه ما حكومت كند و دعواها و هواهای نفسانی، تحت عناوین موهوم، «برای اسلام»، «برای خدا!» و در راه «دفاع از ارزش‌ها» و برای «انقلاب» بر ما حاكم نشود و با عنایت حق تعالی، از این دعواها و عناوین تفرقه‌انگیز: چپ و راست، اصولگرا و محافظه‌كار! اصلاح‌طلب و لیبرال! و امثال اینها، دست برداریم و به برادری و صدق، صفا و مهرورزی واقعی اوایل انقلاب برگردیم.

انتهای پیام
captcha