دعوت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3978075
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

دعوت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: رأی دادن به افراد اصلح برای ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه‌ دینی و قرآنی و ملی است.

دعوت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای حضو مردم در انتخاباتبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانه‌ای مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرده است.

متن بیانیه آیت‌الله نیازی به شرح ذیل است:

«إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم» (سوره رعد/ 11)
«خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!»

عوامل فلاح و سعادت و رستگاری و پیشرفت و رفاه و آبادانی و نیز عوامل مؤثر در انحراف و سختی و پسرفت هر قوم و ملتی، بر اساس اراده و تصمیم و نوع انتخاب آن ملت رقم می‌خورد.

بنابراین شرکت گسترده و حضور جدی مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی صالح و متقی و عالم و متخصص و شجاع و جسور و انقلابی و خوش سابقه و خوشنام و ضد فساد و به طور خلاصه رای دادن به افراد اصلح برای ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه‌ دینی و قرآنی و ملی است، زیرا سرنوشت ملت و مملکت برای حداقل چهار سال آینده، در امور کلان بین‌المللی و منطقه‌ای و استانی گرفته تا حتی رفع مشکلات کوچه پس کوچه‌های شهر ها و روستاها، همگی وابسته است به حضور گسترده و نوع انتخاب شما مردم عزیز و آگاه، در انتخابات ۲۸ خرداد.

بر همین اساس است که رهبر فرزانه انقلاب و مراجع معظم تقلید و علمای اعلام و همه‌ دلسوزان نظام و مردم، همگی حضور در انتخابات را فریضه‌ای دینی و وظیفه ملی برای تک‌تک آحاد مردم می‌دانند.

در پایان بار دیگر از عموم امت حزب‌الله و به ویژه مردم شریف لرستان در خواست دارد تا با حضور پرشور در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو شرکت نمایند و توجه داشته باشند که اقتدار کشور و تشکیل دولتی مردمی و قوی در گرو پشتوانه مردم است، همان‌گونه که امام راحل(ره) در نطق تاریخی خود اعلام فرمودند که «همه اقتدار و عظمت از پشتیبانی شما مردم عزیز است» امامی که با یک امضای او و یک پیام او معادله‌های سیاسی منطقه و جهان به هم می‌خورد اما در همان نطق تاریخی‌اش فرمودند که همه اقتدار و عظمت از پشتیبانی شما مردم عزیز است. امیدوارم در روز جمعه، ۲۸ خردادماه یک بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رای و انتخابی اصلح دین خود را در قبال اسلام و نظام ادا نماییم.

«ذٰلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ لَم یَکُ مُغَیِّرًا نِعمَةً أَنعَمَها عَلىٰ قَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم » (انفال /53) « این، بخاطر آن است که خداوند، هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی‌دهد؛ جز آنکه آنها خودشان را تغییر دهند.» پایان بار دیگر از عموم امت حزب‌الله و به ویژه مردم شریف لرستان در خواست دارد تا با حضور پرشور در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو شرکت نمایند و توجه داشته باشند که اقتدار کشور و تشکیل دولتی مردمی و قوی در گرو پشتوانه مردم است، همان‌گونه که امام راحل(ره) در نطق تاریخی خود اعلام فرمودند که «همه اقتدار و عظمت از پشتیبانی شما مردم عزیز است» امامی که با یک امضای او و یک پیام او معادله‌های سیاسی منطقه و جهان به هم می‌خورد اما در همان نطق تاریخی‌اش فرمودند که همه اقتدار و عظمت از پشتیبانی شما مردم عزیز است. امیدوارم در روز جمعه، ۲۸ خردادماه یک بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رای و انتخابی اصلح دین خود را در قبال اسلام و نظام ادا نماییم.

«ذٰلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ لَم یَکُ مُغَیِّرًا نِعمَةً أَنعَمَها عَلىٰ قَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم » (انفال /53) « این، بخاطر آن است که خداوند، هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی‌دهد؛ جز آنکه آنها خودشان را تغییر دهند.»

انتهای پیام
captcha