شرکت در انتخابات پاسخ محکم به توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 3977746
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر:

شرکت در انتخابات پاسخ محکم به توطئه‌های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بدهند، گفت: امروز متأسفانه دست‌هایی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که می‌خواهد به مردم القا کند رأی آنها تأثیری در تغییر وضع موجود ندارد و به این انقلاب ماهیت دیگری بدهد.

حجت‌الاسلام علیرضا بلاغی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) مشارکت حداکثری را به‌عنوان راهبرد همیشگی در انتخابات مد نظر دارند و در بیانات اخیرشان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به بالا رفتن مشارکت مردم و مؤثر بودن برنامه‌های کارآمد نامزدها برای افزایش مشارکت تأکید کردند که این خود می‌تواند یک خط تحلیلی باشد برای کسانی که از اوضاع کنونی کشور گله‌مند هستند و قصد مشارکت ندارند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به‌طور صریح دلایلی که می‌تواند سبب افزایش مشارکت شود را به مردم عزیزمان بیان فرمودند؛ از جمله اینکه مردم ببینند در کنار برنامه و وعده‌های نامزدها عملکرد کدام یک از آنها بهتر بوده است و بیشتر به این موضوع توجه کنند. اگر کسی در دوره مسئولیت خود کارنامه خوبی داشته باشد این خود می‌تواند انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر تأکید کرد: امروز متأسفانه دست‌هایی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که می‌خواهد به مردم القا کند رأی آنها تأثیری در تغییر وضع موجود ندارد و به این انقلاب ماهیت دیگری بدهد؛ توطئه‌هایی که هدف آنها بی‌اعتمادی و بی‌اعتقادی مردم ما به انقلابی که کردند، است.

حجت‌الاسلام بلاغی با بیان اینکه مردم عزیز ما می‌توانند با لبیک به رهبری عزیز در راستای شرکت در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بدهند، افزود: مشکلات اقتصادی مردم راه‌حل دارد و توسط مدیران شایسته و کارآمد قابل حل است، اما عده‌ای این را نمی‌خواهند. ما نیازمند رئیس‌جمهوری سالم، صادق، کارآمد و انقلابی هستیم و باید فردی در رأس قوه مجریه قرار گیرد که نه تنها باعث شیوع فساد نشود بلکه برای مقابله با فساد در این قوه و ریشه‌کن کردن آن در بخش‌های مختلف کشور از ظرفیت‌های قانونی استفاده کند.

وی گفت: باید تلاش کنیم با اتخاذ راهبرد درست با کمک به شنیده شدن برنامه‌ها و نگاه به عملکردهای گذشته نامزدها و نه صرفا وعده‌ها مردم پاسخ معتبر به مسائل خود را بشنوند و با اقناع شدن وارد عرصه انتخابات شوند و مشارکت بالا را داشته باشند که هم خیر مردم و هم خیر کشور در مشارکت بالاست.

حسین رشیدی

انتهای پیام
captcha