یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در لرستان واجد شرایط رأی هستند
کد خبر: 3977458
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در لرستان واجد شرایط رأی هستند

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: واجدان شرایط رأی دادن در استان لرستان یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر هستند که از این تعداد، ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر در لرستان رأی‌اولی هستند.

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در لرستان واجد شرایط رای هستندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، امروز، ۲۴ خرداد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: در لرستان یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر رأی‌اولی هستند.

وی با بیان اینکه متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کنند، افزود: دو هزار و ۳۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در لرستان در نظر گرفته شده که ۱۵ درصد بیشتر از انتخابات قبلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه پنج هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات ۲۸ خردادماه را در لرستان برگزار می‌کنند، ادامه داد: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری انتخابات در لرستان نظارت می‌کنند.

ثمینی با بیان اینکه در استان لرستان و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است به اصل قانون‌مداری و سلامت انتخابات و بی‌طرفی مجریان و ناظران و برگزارکنندگان انتخابات اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که در انتخابات گذشته اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش‌رو نیز رقم خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha