اعضای هیئت‌امناء انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان منصوب شدند
کد خبر: 3977251
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

اعضای هیئت‌امناء انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان منصوب شدند

احکام اعضای هیئت‌امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اهداء و دفتر این انجمن افتتاح شد.

اعضای هیئت‌امناء انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان منصوب شدندبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در مراسمی که یکشنبه، ۲۳ خردادماه با حضور احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان لرستان افتتاح و احکام اعضای هیئت‌امنای این انجمن اهداء شد.

بر اساس احکام صادره از سوی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان به عنوان عضو هیئت‌مناء و رئیس انجمن استان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان عضو هیئت‌امناء و دبیر انجمن و سیدسیامک موسوی اسدزاده به عنوان عضو هیئت‌امناء و مسئول دبیرخانه انجمن معرفی و منصوب شدند.

همچنین حسن بلخاری قهی در احکامی جداگانه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، حسین مهرداد، علیمردان عسگری‌عالم و مهرداد ویسکرمی را به عنوان عضو هیئت‌امناء انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان منصوب کرد.

دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان لرستان در طبقه همکف مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم ‌آباد واقع شده و پذیرای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha