تجلیل از قاری ممتاز لرستان در کرسی تلاوت قرآن
کد خبر: 3975532
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

تجلیل از قاری ممتاز لرستان در کرسی تلاوت قرآن

کرسی تلاوت قرآن کریم و تجلیل از قاری ممتاز لرستانی حمید مجیدی‌مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مهدیه مرتضوی خرم‌آباد برگزار شد.

تجلیل از قاری ممتاز لرستان در کرسی تلاوت قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، کرسی تلاوت قرآن کریم و تجلیل از قاری ممتاز لرستانی حمید مجیدی‌مهر، شامگاه پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد و جمعی از فعالان قرآنی و مدیران مؤسسات قرآن در مهدیه مرتضوی خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم که به همت جامعه قرآنی استان لرستان برگزار شد از حمید مجیدی‌مهر، قاری ممتاز قرآن کریم، مجری شبکه قرآن و معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

یادآور می‌شود، حمید مجیدی‌مهر، دکترای فقه و حقوق اسلامی دارد و مدرس دانشگاه است، وی از عوامل اجرایی مسابقات قرآن در سال‌های گذشته است که پس از چند سال دوری از این عرصه خردادماه سال گذشته با عنوان رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بازگشت.

مجیدی‌مهر، که از مجریان رادیو قرآن و شبکه قرآن و معارف سیماست، پیش از این به‌عنوان مسئول کمیته فنی مسابقات کشوری و بین‌المللی فعالیت داشت.

انتهای پیام
captcha