رقابت ۵۰ لرستانی در مسابقات قرآن شرکت گاز
کد خبر: 3975172
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

رقابت ۵۰ لرستانی در مسابقات قرآن شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن این نهاد با عنوان «طرح کوثر» خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت 50 نفر در بخش‌های کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز لرستان برگزار شد.

شرکت ۵۰ نفر در اختتامیه مسابقات قرآن شرکت گاز لرستانکرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اجرای طرح قرآنی کوثر از سوی شرکت گاز لرستان، اظهار کرد: این طرح ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در ماه مبارک رمضان فراخوان داده شد.

وی با اشاره به شرکت ۵۰ نفر در این مسابقات گفت: مسابقات قرآن طرح کوثر شرکت گاز لرستان در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء و حفظ جزء ۳۰ ویژه کارکنان همسران و فرزندان آنان برگزار شد.

گودرزی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این مسابقات به‌صورت مجازی و از سوی داوران قرآنی استان لرستان برگزار شد، افزود: عزت‌الله گوشه‌ای و خانم دارابی داوری این دوره مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان را بر عهده داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه از مجموعه شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف ۲۴ نفر حائز حد نصاب شدند، گفت: از این نفرات طی مراسم خاصی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha