دستورات قرآن در رابطه با انتخابات در جامعه نشر داده شود
کد خبر: 3974807
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

دستورات قرآن در رابطه با انتخابات در جامعه نشر داده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: فعالان قرآنی کار تبلیغی و ترویجی و بیان دستورات قرآنی در رابطه با انتخابات را انجام و آنها را در جامعه نشر بدهند.

دستورات قرآنی در رابطه با انتخابات در جامعه نشر داده شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، 10 خرداد در مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان که به‌منظور انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی استان انجام شد، با بیان اینکه می‌توان به قرآن کریم هم نگاه حداقلی و هم نگاه حداکثری داشت، اظهار کرد: وظیفه ما این است که به دور از افراط و تعصبات خاص به‌‌عنوان یک انسان، نه یک شیعه مسلمان، یک نگاه حداکثری به قرآن داشته باشیم، کتابی که کتاب سعادت، هدایت و خداست.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه در عالم بخواهد به درد زندگی بشری بخورد، در این کتاب مقدس وجود دارد، افزود: اینکه می‌گوییم همه چیز در قرآن است یعنی آن چیزی که به درد زندگی بشری می‌خورد در آن وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هر چیزی در دین و قرآن آمده برای تنظیم زندگی بشری است، بیان کرد: در ایام انتخابات هستیم، و این امر در جامعه بشری و دارای مردم‌سالاری اتفاق می‌افتد، پس همه باید پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و یک نفر را به‌‌عنوان مدیر قوه اجرایی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه فعالان قرآنی در بحث انتخابات وظیفه دارند کار تبلیغی و ترویجی و بیان دستورات قرآنی در رابطه با انتخابات را انجام داده و آنها را در جامعه نشر بدهند، افزود: وظیفه ما به‌عنوان فعال و خادم قرآنی این است که از قرآن کریم در هر زمان و مکانی بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: خداوند متعال توفیق بدهد همان‌گونه که حامل و خادم هستیم، عامل به آن نیز باشیم و شاهد آرامش آن در همه زوایای زندگی باشیم و جسم، دل، روح و جان ما به نور قرآن منور شود.

انتهای پیام
captcha