بانک اطلاعات فعالان و مؤسسات قرآنی ازنا گردآوری می‏‌شود
کد خبر: 3974418
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

بانک اطلاعات فعالان و مؤسسات قرآنی ازنا گردآوری می‏‌شود

در جلسه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم شهرستان ازنا بر ضرورت گردآوری بانک اطلاعات فعالان قرآنی و مؤسسات قرآنی این شهرستان تأکید شد.

بانک اطلاعات فعالان و مؤسسات قرآنی ازنا گردآوری می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا، جلسه اعضای کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم شهرستان ازنا شنبه، هشتم خرداد با حضور فعالان قرآنی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که حجت‌الاسلام بنیادی، رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع)، محمد لک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، حوزه علمیه نجمیه و مؤسسات قرآنی سطح شهر و فعالان عرصه قرآنی شهرستان ازنا حضور داشتند، حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه ازنا با اشاره به انتخابات پیش‎رو، گفت: از همه فعالان قرآنی انتظار می‌رود که در این راستا روشنگری کرده و در خصوص مشارکت حداکثری و حضور مردم در انتخابات فعالیت گسترده‌ای را انجام دهند.

وی بر ضرورت برگزاری نشست فعالان قرآنی ازنا به‌صورت ماهیانه با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی در این شهرستان تأکید کرد.

در این جلسه مصوب شد که اداره اوقاف و امور خیریه ازنا نسبت به گردآوری بانک اطلاعات فعالان قرآنی اقدام و اعضای جلسه نیز موظف شدند که اطلاعات مربوطه را در اختیار اداره اوقاف قرار داده و اداره اوقاف نیز نسبت به برگزاری مسابقات قرآنی با محوریت شورای قرآنی زیر نظر امام‌جمعه اقدام کنند.

اداره تبلیغات اسلامی ازنا نیز موظف شد نسبت به جمع‌آوری اطلاعات مؤسسات قرآنی سطح شهر اقدام کرده و در خصوص رفع موانع و مشکلات مربوطه همکاری‌های لازم را با هماهنگی دبیرخانه اقدام کند.

همچنین، مقرر شد انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و مؤسسات قرآنی نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت اقدام کند و اداره آموزش و پرورش ازنا نیز موظف شد نسبت به تشکیل کارگروه قرآنی اقدام و نتایج جلسات را به دبیرخانه و دفتر امام‌جمعه اعلام کند.

انتهای پیام
captcha