صرف فطریه و کفارات برای رفع نیازمندی‌های هر منطقه
کد خبر: 3974019
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

صرف فطریه و کفارات برای رفع نیازمندی‌های هر منطقه

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از جمع‌آوری بالغ بر 2 میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات در استان خبر داد و گفت: این مبالغ جمع‌آوری شده در هر منطقه براساس نیاز نیازمندان همان منطقه صرف می‌شود.

صرف فطریه و کفارات برای رفع نیازمندی‌های هر منطقهبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد خراسان‌جنوبی، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، شب گذشته 5 خردادماه اظها کرد: همزمان با عید سعید فطر تعداد 1364 پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره در استان از سوی این نهاد برپا شد که از این تعداد 273 پایگاه در مساجد و مصلی‌های نماز عید فطر، 228 پایگاه درمیادین ومعابر اصلی شهرها و 137 پایگاه درمراکز نیکوکاری، 459 پایگاه شورای زکات روستایی و 267 پایگاه توسط موسسات خیریه وجوه زکات فطره روزه داران گرامی را جمع‌آوری کردند.

دبیر ستاد زکات خراسان‌جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از مردم خراسان‌جنوبی گفت: در رمضان امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اطلاع سانی‌های صورت گرفته، استقبال خوبی در پرداخت فطریه و کفارات از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی انجام شد که این اقدام در خدمت رسانی سریعتر به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: امیدواریم با افزایش مساعدت‌های مردمی و مشارکت گسترده نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد، بتوانیم گام‌های مؤثری را در رفع مشکلات نیازمندان و محرومین واقعی برداریم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی یادآور شد: تمام زکات فطریه و کفارات جمع‌آوری شده در هر شهر، منطقه و روستا با هماهنگی و نظارت امام جماعت و هیئت امنای مساجد در همان محل در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

انتهای پیام
captcha