جمع‌آوری ۱۳ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
کد خبر: 3973639
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

جمع‌آوری ۱۳ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به جمع‌آوری ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در این استان، گفت: ۲۰ درصد از مبلغ جمع‌آوری شده مطابق آیین‌نامه اجرایی شورای زکات در پروژه‌های عمرانی هزینه خواهد شد و مابقی آن یعنی ۸۰ درصد دیگر صرف امور محرومان می‌شود.

جمع‌آوری ۱۳ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، چهارم خردادماه، گفت: همزمان با طرح «اطعام مهدوی» در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان، استان لرستان نیز با توزیع ۳۸۰ هزار پرس غذای گرم در این طرح شرکت کرد.

وی با بیان اینکه این غذاها ۱۹ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، افزود: تعداد ۳۲ آشپزخانه مسئولیت پخت و آماده‌سازی غذاها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از کرونا را بر عهده داشتند.

شیخ‌پور بیان کرد: کل زکات فطریه جمع‌آوری شده در سال‌ جاری در لرستان ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که ۲۰ درصد از مبلغ جمع‌آوری شده مطابق آیین‌نامه اجرایی شورای زکات در پروژه‌های عمرانی هزینه خواهد شد و مابقی آن یعنی ۸۰ درصد دیگر صرف امور محرومان می‌شود.

انتهای پیام
captcha