گردهمایی کارشناسان قرآنی لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3973508
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

گردهمایی کارشناسان قرآنی لرستان برگزار می‌شود

گردهمایی یک‌روزه کارشناسان قرآنی لرستان با هدف تشریح برنامه‌های قرآنی سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

گردهمایی کارشناسان قرآنی لرستان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری گردهمایی یک‌روزه کارشناسان قرآنی استان لرستان، در شنبه آینده خبر داد.

وی وحدت رویه در اجرای برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح استان لرستان را از اهداف برگزاری این گردهمایی در استان لرستان اعلام کرد و گفت: این جلسه توجیهی جهت تشریح برنامه‌های قرآنی سال در استان لرستان و با هدف وحدت رویه فعالیت‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفرپور یکی از برنامه‌های شاخص قرآنی در استان لرستان را رفع بی‌سوادی قرآنی در جامعه روستایی و عشایری استان اعلام کرد و افزود: در تمام روستاهای بالای ۳۰ خانوار استان لرستان، نماینده قرآنی معرفی می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه تمرکز برنامه‌های قرآنی و جلوگیری از موازی‌کاری فعالیت‌های قرآنی از اهداف معرفی کردن نمایندگان قرآنی روستاها در سطح استان لرستان است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی با هماهنگی نماینده قرآنی روستاها به عنوان رابط مردمی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان هماهنگ خواهد شد، کما اینکه روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان لرستان ملزم به اجرای این طرح و معرفی نمایندگان قرآنی روستاها در شهرستان‌های تابعه خود هستند.

انتهای پیام
captcha