جمع‌آوری ۷ میلیارد تومان فطریه در قزوین
کد خبر: 3973488
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

جمع‌آوری ۷ میلیارد تومان فطریه در قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین از جمع آوری ۷ میلیارد تومان فطریه در استان قزوین و گفت: البته هنوز جمع آوری فطریه ادامه دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

جمع آوری ۷ میلیارد تومان فطریه در قزوین

فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین، گفت: مبلغ فطریه جمع آوری شده در استان قزوین 7 میلیارد تومان است که این مبلغ از روش‌های مختلفی که از سوی کمیته امداد اعلام شده بوده جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۲ هزار پایگاه ثابت و سیار پیش بینی شد تا فطریه و کفاره مردم مؤمن استان قزوین را جمع آوری کنند که بخشی از فطریه از این طریق جمع آوری شد.

وی عنوان کرد: بخشی از این مبلغ فطریه، توسط مساجد جمع آوری شد که بین نیازمندان همان محله هم توزیع شده است.

فرهادی خاطر نشان کرد: همچنین در هر روستا هم شورای زکات مشتمل از دهیار، اعضای شورا، پرداخت کننده زکات و معتمدان محل حضور دارند که فطریه جمع آوری شده توسط شورای زکات در سطح روستاها بین نیازمندان همان روستا توزیع شده است.

وی تأکید کرد: البته هنوز جمع آوری فطریه ادامه دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین در پایان یادآور شد: مردم نیکوکار استان قزوین می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری نظیر شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱، کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۷۷ و ۰۲۸۳۳۸۰۸ کمک‌های خود را به نیازمندان داشته باشند.

انتهای پیام
captcha