انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است / کاندیداها اخلاق را رعایت کنند
کد خبر: 3972841
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است / کاندیداها اخلاق را رعایت کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام سلطه از طریق ماهواره و فضای مجازی در تلاش است تا مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات را کاهش دهد، گفت: انتخابات یک میدان مسابقه برای خدمت است و ضرورت دارد کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

نتتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌‌فقیه در استان لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر به کشتار مظلومانه و دردناک زنان و کودکان غزه اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت ترامپ و شدت گرفتن خیانت برخی از دولت‌های عربی، معامله ننگین قرن و انتقال پایتخت اسرائیل به شهر قدس، همکاری‌های سفاکان نظام سلطه با این رژیم اسرائیل گستاخ‌تر شد و با همراهی شهرک‌نشین‌های که دنباله رو ارتش اسرائیل هستند به بیت‌المقدس حمله کردند و منطقه شیخ جراح را به قصد یهودی‌سازی مورد هجوم قرار دادند.

وی با بیان اینکه مجموعه این فشارها فلسطینی‌ها را در کرانه باختری، غزه و ساکنان قدس شریف را به یک وحدت رساند، افزود: در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش و گروه‌های مقاومت دستشان را از سلاح‌های مقاومت پر کرد و مردم در مرزهای لبنان هجوم بردند تا از امت اسلام دفاع کنند.

شاهرخی اضافه کرد: مردم فلسطین در گذشته ضربه‌هایشان همراه با عملیات‌های شهادت‌طلبانه بود اما امروز آن‌چنان عرصه بر دشمنان‌شان تنگ شده که وزیر دفاع سابق این رژیم گفته است که اسرائیل توان مقابله با فلسطین را ندارد و چگونه می‌تواند ادعای هماوردی با لبنان و ایران را داشته باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: این مسئله عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیست را می‌رساند و نشان از همان وعده نصرت الهی که رهبری بر اساس آیات الهی اعلام کردند دارد که می‌فرماید اسرائیل در آینده از بین خواهد رفت.

نماینده ولی‌‌فقیه در لرستان ورود مجامع بین‌المللی و سازمان کنفرانس اسلامی به موضوع فلسطین و تنگ شدن عرصه دیپلماتیک و سیاسی بر اسرائیل را ضروری دانست و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امروز تمام قد در مقابل استکبار و نظام سلطه ایستاده است و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا از طریق ماهواره و فضای مجازی در تلاش است تا مشارکت حداکثری مردم ایران را کاهش دهد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه‌آفرینی، سلحشوری و دلاورمردی‌های سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و تیپ ۵۷ لرستان به ویژه در عملیات حاج عمران، اظهار کرد:  تیپ ۵۷ کلید فتح و پیروزی عملیات‌های متعدد، سخت و صعب‌العبور بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه عملیات حاج عمران با توجه به ویژگی‌ها و مختصات منحصر به فردی که داشت جوانان با غیرت لرستان کلید فتح این عملیات بزرگ شدند، ادامه داد: در جریان عملیات حاج عمران بیش از ۳۰۰ شهید و ده‌ها مجروح و جانباز از شهرهای مختلف استان تقدیم انقلاب شد.

وی گفت: شهدای حاج عمران هر کدام مشعلی فروزان برای هدایت و رستگاری هستند از این رو فرهیختگان و پیشکسوتان جهاد و ایثار وظیفه دارند که جزئیات این عملیات را بازگو و واکاوی کنند تا نسل‌های بعدی نیز با این عملیات آشنا شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه انتخابات یک میدان مسابقه برای خدمت است، ایمان، متعهد، متدین، دارای مدیریت و کفایت لازم، عدالت خواه و ضد فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و بهره‌گیری از جوانان، مردمی بودن و ساده‌زیستی را از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح دانست و افزود: انتخابات باید حرکت ما را به سمت تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی تقویت کند و اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی در پی داشته باشد.

وی گفت: در مناظره‌های انتخاباتی کاندیداها باید خود را موظف به رعایت اخلاق انتخاباتی بدانند و انتخابات باید منجر به وحدت ملی و امنیت ملی شود.

 

انتهای پیام
captcha