مستند «زنان و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود
کد خبر: 3972768
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

مستند «زنان و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند زنان و دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت زندگی همسر شهید رضا بازیر تولید می‌شود.

تولید مستند«بانوان و دفاع مقدس» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه در دیدار با خانواده شهید رضا بازیر، اظهار کرد: تولید این فیلم مستند اقدامی ارزشمند برای معرفی هر چه بیشتر نقش چشمگیر زنان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: همسر شهید بازیر با ایثار و فداکاری پس از شهادت همسرش تلاش کرده فرزندانش برای دفاع از کیان از مرز و بوم راه پدر را ادامه دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یکی از فرزندان شهید بازیر هم ۲۴ تیر ۱۳۸۹ در حادثه تروریستی و بمب‌گذاری مسجدی در زاهدان که موجب کشته‌شدن ۲۷ نفر و زخمی‌شدن ۱۶۹ نفر شد، به شهادت رسید.

آسمند با بیان اینکه مستند این همسر شهید الگوی صبر و استقامت برای همه بانوان است، ابراز کرد: زنان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با انجام داوطلبانه اقدام هایی ارزنده از جمله پخت نان، تهیه لباس و مواد غذایی، بسته بندی اقلام مورد نیاز و مداوای رزمندگان مجروح نقش بسزایی ایفا کردند.

انتهای پیام
captcha