کمیته شناسایی و رفع موانع تولید در لرستان تشکیل شود
کد خبر: 3972751
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

کمیته شناسایی و رفع موانع تولید در لرستان تشکیل شود

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان بر ضرورت تشکیل کمیته شناسایی و رفع موانع تولید در لرستان تأکید کرد و گفت: باید به صورت مداوم پیگیر برطرف کردن مشکلات تولید باشیم.

تبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی ‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی ‌فقیه در استان لرستان، پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان لرستان برگزار شد، با بیان اینکه برخی موانع تولید و اشتغال در تار و پود دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و تنها مختص به استان لرستان نیست و در استان‌های دیگر هم وجود دارد، اظهار کرد: برخی استان‌ها با توجه به موفقیت‌هایی که دارند شاهد هستیم جهت رفع موانع تولید و اشتغال اقداماتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پنجره واحد برای مجوزها یک امر مهم است و در همین راستا می‌توان در راستای رفع موانع از تجربه‌های استان‌های دیگر استفاده کرد، ادامه داد: باید بیرون از شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی کمیته‌ای جهت رسیدگی به مشکلات شکل بگیرد.

امام جمعه خرم‌آباد بر ضرورت تشکیل کمیته شناسایی و رفع موانع تولید در لرستان تأکید کرد و گفت: باید به صورت مداوم پیگیر برطرف کردن مشکلات تولید باشیم.

وی افزود: باید برای فعال کردن واحدهای تولیدی زمانبندی کرد و براساس مشکلات واحدها زمان تعیین شود زیرا فعال نمودن واحدهای تولیدی و اشتغالزایی امیدآفرین است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امسال ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌ها در استان پرداخت خواهد شد که باید میزان پرداختی به بخش‌ها مشخص شود، به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: ما باید کاستی‌های چهل ساله اول را شناسایی کرده و همه باید برای هموار کردن مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha