قرآن خطی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان کتابت شد + عکس
کد خبر: 3971435
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
با مشارکت ۶۳۴ نفر؛

قرآن خطی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان کتابت شد + عکس

جمعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه قرآن کریم را کتابت کردند.

رونمایی از قرآن خطی کتابت شده توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از فعالان قرآنی استان لرستان که پنجشنبه، ۲۳ ارديبهشت برگزار شد، قرآن خطی کتابت شده توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان رونمایی شد.

 این جلد از قرآن کریم با پیگیری و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، توسط دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه کتابت شده به طوری‌که ۶۳۴ نفر در کتابت آن مشارکت داشتند.

 معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه لرستان کتابت این جلد قرآن را از سال ۹۶ آغاز کرده و با همکاری کارکنان و فعالان قرآنی توانسته است اواخر سال ۹۹ کتابت این کتاب مقدس را به پایان برساند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از عزت‌الله گوشه‌ای، حسن رضا مرادی، مهدی سعادتی کیا، احسان پیرداده بیرانوند، سیدمحمد شاهرخی، سید عباس پورهاشمیان، حامد داوودی، محمد عربان، محمدحسین دالوند، سعید ناصری‌نسب، سید‌حمید مصطفائی، نیلوفر سپهوند، مهرداد ندری، حسینعلی قائدرحمت، غلام یاراحمدی و وحید کرمی به‌عنوان اساتید، نخبگان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha