خارج شدن ۶ شهرستان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی
کد خبر: 3971243
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

خارج شدن ۶ شهرستان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی

شش شهرستان استان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و چهار شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

خارج شدن ۶ شهرستان لرستان از وضعیت قرمز کروناییبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 22 اردیبهشت در تشریح وضعیت کرونا در لرستان، با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون ۳۴۳ هزار و ۶۴۳ نمونه تست ارسالی انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۱۶ نمونه تست جواب داده شده که ۱۱۱ هزار و ۲۹۹ نمونه تست مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس ۱۷۷۴ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان ۸۲۲ نفر گزارش شده است.

احمدحسین فتایی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی ستاد کرونای لرستان نیز امروز، ۲۲ اردیبهشت با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر در پایان هفته جاری، گفت: محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی در این ایام به‌صورت جدی در استان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با همراهی و همدلی مردم استان به خصوص اصناف و بازاریان، خوشبختانه وضعیت شیوع موج چهارم کرونا در استان کنترل شده و در حال حاضر شش شهرستان استان از وضعیت قرمز خارج شده‌اند.

یادآور می‌شود، بر اساس آمار تاکنون ۴۸۵ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس و 10 فوتی در استان گزارش شده است.

انتهای پیام
captcha