مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌ای از اقتدار ملی است
کد خبر: 3971137
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
فرمانده نیروی انتظامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌ای از اقتدار ملی است

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوه‌ای از اقتدار ملت ایران است.

مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌ای از اقتدار ملی استبه گزارش ایکنا از لرستان، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان ناجا در سالن بصیرت ستاد فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، با اشاره به گستردگی فعالیت‌‌ها و وظایف نیروی انتظامی در جامعه، اظهار کرد: تأمین امنیت مردم و حفاظت از جان و مال آنان مهم‌ترین رسالت ناجا است.

وی با اشاره به اینکه امنیت بزرگترین نعمت در نظام اسلامی ایران است که باید در همه حال قدردان آن باشیم، ادامه داد: بسیاری از کشورهای منطقه از ناامنی رنج می‌برند و همواره ناامنی خسارت‌های فراوانی برای مردم و جوامع به همراه دارد.

اشتری با اشاره به اینکه مردم شاهد خدمات پلیس در تمام مناطق کشور هستند و می‌دانند که پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود نیروهای مسلح مقتدر، متعهد و با بصیرت و آگاهی مردم، دشمن نمی‌تواند به فکر ناامن کردن کشور بیفتد و امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ناجا در راه امنیت و دفاع از امنیت مردم، شهدای ارزشمندی تقدیم انقلاب کرده است و امروز ارزش نیروی انتظامی برگرفته از خون شهیدانی است که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند، ادامه داد: در سال‌های گذشته کشور مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است و نیروی انتظامی با حضور پر اقتدار و مهربانانه خود در میدان توانست این بحران‌ها را به‌خوبی مدیریت کند.

وی امنیت را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و با اشاره به اینکه پلیس با کسی که در جامعه سلاح سرد یا گرم به دست بگیرد و ایجاد رعب و وحشت کند با شدت برخورد می‌کند، افزود: سال گذشته تعدادی از مأموران نیروی انتظامی در راه حفظ جان شهروندان این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‌اند. 

اشتری به الکترونیکی شدن خدمات ناجا اشاره کرد و با بیان اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های نیروی انتظامی به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، گفت: تا پایان سال بخش وسیعی از خدمات و فعالیت‌های ناجا در قالب پلیس هوشمند ارائه می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی مشارکت حداکثری مردم را جلوه‌ای از اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و گفت: انتخابات باعث قدرتمند شدن کشور در عرصه جهانی می‌شود و امسال نیز نیروی انتظامی برای ایجاد یک انتخابات امن و پرشور تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، در این مراسم سردار یحیی الهی که پیش از این فرماندهی مرزبانی کرمانشاه را برعهده داشت، به عنوان فرمانده جدید انتظامی لرستان منصوب و از زحمات سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha