مشارکت ۶ استان در جشنواره «محراب در خانه» / ۲۱۲ اثر ارسال شد
کد خبر: 3970961
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

مشارکت ۶ استان در جشنواره «محراب در خانه» / ۲۱۲ اثر ارسال شد

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه»، گفت: تاکنون ۲۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال ۲۱۲ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره «محراب در خانه»منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از ارسال ۲۱۲ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» خبر داد و گفت: دومین جشنواره «محراب در خانه» در استان‌های دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته و آثاری از پنج استان دیگر نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا عید سعید فطر تمدید شده است، ادامه داد: این جشنواره با موضوع عکس و فیلم موبایلی یک دقیقه‌ای از عبادات نوجوانان تازه به سن تکلیف رسیده، از قبیل اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و... برگزار می‌شود.

احمدی در رابطه با مقررات برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس محراب در خانه، گفت: عکس و فیلم با استفاده از موبایل گرفته شود، فیلم‌ها به‌صورت افقی باشد، هر فرد می‌تواند سه عکس و سه فیلم به دبیرخانه ارسال کند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه هر فیلم می‌تواند حداکثر یک دقیقه باشد و ارسال تصویر کارت ملی همراه آثار الزامی است، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۳۰۴۹۱۸۰۴۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha