ساخت مسجد سلمان فارسی در خرم‎آباد با مشارکت خیّر لرستانی
کد خبر: 3970909
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

ساخت مسجد سلمان فارسی در خرم‎آباد با مشارکت خیّر لرستانی

مسجد سلمان فارسی خرم‎آباد در دو فاز شامل مسجد، خانه عالم و خانه خادم، 10 باب مغازه، کانون قرآن، کتابخانه و کارگاه آموزش خیاطی با مشارکت خیّر لرستانی در خرم‎آباد در حال ساخت است.

جمعه ارسال شود//// ساخت مسجد سلمان فارسی در خرم‎آباد با مشارکت خیر لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، مسجد سلمان فارسی خرم‎آباد، با مشارکت خیر لرستانی مرتضی عنبری، پزشک متخصص کودکان، در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع در دو طبقه در منطقه کوی بسیج شهر خرم‎آباد در حال ساخت است.

 فاز اول این مسجد شامل مسجد، خانه عالم و خانه خادم تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، همچنین فاز دوم این مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی شامل 10 باب مغازه برای اشتغالزایی، کانون قرآن، کتابخانه و کارگاه آموزش خیاطی در نظر گرفته شده است.

در بازدیدی که اسماعیل حسنی‌مقدم، کارشناس خیرین مسجدساز استان لرستان از این مسجد داشت این خیر خرم‎آبادی، اظهار کرد: تاکنون چندین میلیارد تومان در امور خیریه هزینه شده است و هیچ‌گاه هم تمایلی برای اعلام و اطلاع‌رسانی این کارهای خیر نداشتم.

این خیر لرستانی با بیان اینکه مردم نسبت به ما حق دارند و باید حق مردم را ادا کنیم، از سایر خیرین خواست که سرمایه خود را برای کارهای عام‌المنفعه هزینه کنند.

انتهای پیام
captcha