منتخبان جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» معرفی شدند
کد خبر: 3970682
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
در الیگودرز؛

منتخبان جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» معرفی شدند

جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» با موضوع اشعار و احادیث پیرامون نماز در الیگودرز، با معرفی منتخبان، به کار خود پایان داد.

منتخبان جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از لرستان،  جشنواره خوشنویسی با موضوع «نماز و نیایش» عصر یک‏‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه با رقابت 20 هنرمند خوشنویس الیگودرزی با هدف ترویج فرهنگ نماز در جامعه در دو بخش خط نستعلیق و شکسته شامل اشعار و احادیث پیرامون نماز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در اختتامیه این جشنواره، گفت: با توجه به اهمیت جایگاه نماز و در راستای وظایف و مأموریت‌های این اداره در حوزه تولید آثار فاخر دینی و معنوی با این محوریت، جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» در دورود برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره نماز و نیاش که دومین سال پیاپی است در ماه مبارک رمضان در الیگودرز برگزار می‌شود، با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری برای ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت و اشاعه فرهنگ نماز با استفاده تولیدات هنری در جامعه و به ویژه نسل جوان برگزار شد.

بنا بر رأی هیئت داوران این جشنواره خوشنویسی متشکل‌ از مدنی و حاتمی، از خوشنویسان ممتاز، نفرات اول تا سوم در هر بخش معرفی و در مراسم اختتامیه جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

نفرات برگزیده این جشنواره در رشته نستعلیق به ترتیب عبارت از محمود سمیعی‌فرد، نعمت‌الله رحمانی و حامد عسگری و منتخبان در رشته شکسته نیز عبارت از  هادی پناهی، محمدمهدی توکلی و یعقوب سرلک بودند.

انتهای پیام
captcha