آغاز ثبت‌ نام کلاس‌های ترم تابستان دارالقرآن شهیده لعبت نادی
کد خبر: 3970554
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

آغاز ثبت‌ نام کلاس‌های ترم تابستان دارالقرآن شهیده لعبت نادی

مدیر دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد از آغاز ثبت‌ نام کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف این دارالقرآن از اول خرداد خبر داد.

آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستان دارالقرآن شهید لعبت نادیامین رسولی، مدیر دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به پایان ترم کلاس‌های سال تحصیلی این دارالقرآن در رده‌های مختلف سنی، اظهار کرد: با توجه به پایان کلاس‌های ترم تحصیلی این دارالقرآن، ثبت‌‌ نام کلاس‌های تابستانه از اول خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تابستانه دارالقرآن شهیده لعبت نادی ویژه مقاطع سنی ۸ تا ۱۳ سال برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به مدت 30 روز پس از تاریخ اعلام شده، فرصت دارند در کلاس‌های علوم قرآنی و معارف این دارالقرآن ثبت‌ نام کنند.

مدیر دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد با اشاره به اجرای برنامه ختم قرآن در طول سال، بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز ختم روزانه قرآن کریم به همت این دارالقرآن برگزار می‌شود.

وی برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با ۲۶ ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این دارالقرآن برشمرد و گفت: این محفل قرآنی با پخش زنده از شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش همراه بود. همچنین قرآن‌آموزان این دارالقرآن در شبکه‌های استانی و ملی به اجرای برنامه‌های قرآنی و تواشیح می‌پردازند.

رسولی یادآور شد: هشت مدرس علوم قرآنی و معارف اهل‌ بیت(ع) با دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌آباد همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha