بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌ها به دنبال منفعت شخصی نیست
کد خبر: 3970402
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌ها به دنبال منفعت شخصی نیست

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال انتفاع و سود شخصی نیست، ادامه داد: بسیج سازندگی حتی از مقدورات خود برای رفع محرومیت استفاده و هزینه می‌کند.

بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌ها به دنبال منفعت شخصی نیستبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید‌احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مسئولان بسیج سازندگی لرستان که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی به دنبال انتفاع و سود برای خود نیست، بلکه از مقدورات خود برای سازندگی و محرومیت‌زدایی هزینه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی نهادی قابل اعتماد است و این ویژگی موجب شده تا برخی نیکوکاران و خیران به کمک بسیج سازندگی بیایند و کار خیر خود را با مشارکت بسیج سازندگی به سرانجام می‌رسانند، ادامه داد: تأسیس بسیج سازندگی نشان از درایت مقام معظم رهبری در توجه به رفع مشکلات مناطق محروم است.

شاهرخی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در طول ۲۰ سال خدمات ارزنده‌ای ارائه داده است، به ظرفیت نیروی جوان و کارآمد بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: مدیریت بسیج سازندگی مدیریتی انقلابی و جهادی است و این روحیه باید حفظ شود، چراکه هر جا مدیریت ما مدیریتی جهادی و مبتنی بر کار انبوه و مضاعف بود، موفق شدیم و هر جا نوع مدیریت‌ها سست و انفعالی بود، یا کار به سرانجام نرسید یا تعطیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با یادآوری اینکه بسیج سازندگی لرستان باید چتر خود را روی تمام گروه‌های جهادی بگستراند و تمام گروه‌های جهادی را به کار بگیرد، تصریح کرد: برای بسیج سازندگی کارآمدی نظام اسلامی ایران مهم است و این کارآمدی باید در مسائل تعلیمی، عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی و مشاغل پایدار نشان داده شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا نشان دادیم وقتی همه با باشیم، موفق خواهیم بود، اضافه کرد: امروز می‌بینیم کرونا کشورهای به ظاهر پیشرفته را به زانو درآورده، اما با همدلی مردم این ویروس مهار خواهد شد، کما اینکه امروز کرونا، آمریکا انگلیس و هند را به زانو درآورده است، اما در کشور ما همه جوانان انقلابی پای کار آمدند و با کمک همه‌جانبه و اجرای طرح مواسات، اثرات کرونا را کمتر کردند.

شاهرخی با تأکید بر لزوم جذب کامل اعتبار در نظر گرفته شده برای بسیج سازندگی لرستان، خاطرنشان کرد: اولویت نخست بسیج سازندگی لرستان اشتغال‌زایی پایدار و ایجاد صنایع تبدیلی باشد، چراکه اشتغال مانع اصلی آسیب‌های اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به کمک بسیج سازندگی بیایند و مسیر را برای فعالیت آن باز کنند، گفت: محرومیت‌زدایی در روستاها و حاشیه شهرها که وضع بهتری نسبت به روستاها ندارند را در اولویت قرار دهند، چراکه چهره حاشیه شهرها برازنده نظام اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام
captcha