نگاهی به فعالیت‌های مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد
کد خبر: 3970213
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

نگاهی به فعالیت‌های مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد

مدیرعامل مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد با اشاره به اینکه این مؤسسه خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف به منطقه محروم علی‌آباد ارائه داده است، گفت: در ماه مبارک رمضان مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی برگزار شد.

نگاهی به فعالیت‌های موسسه خیریه باب‌ الحوائج(ع) خرم‌آبادرسول پاکدل، مدیرعامل مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه این مؤسسه فعالیت خود را از سال ۹۰ با مجوز فرمانداری و نیروی انتظامی لرستان آغاز کرد، اظهار کرد: از اهداف تشکیل مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد کمک به افراد محروم، زنان بی‌سرپرست یا بدسرپرست، شناسایی محرومان واقعی و زدودن غبار فقر و نداری از چهره منطقه محروم علی‌آباد، از مناطق حاشیه‌ای شهرستان خرم‌آباد است.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا اولویت نخست ضدعفونی معابر منطقه محروم علی‌آباد به‌طور ویژه آغاز و مواد ضدعفونی کننده بین مردم این منطقه توزیع شد، گفت: سال گذشته دو کارگاه تولید ماسک با همکاری مؤسسه خیریه باب‌الحوائج(ع) شروع به‌کار کرد تا جایی که ظرفیت تولید روزانه این دو کارگاه به بیش از دو هزار ماسک رسید.

پاکدل، توزیع شش هزار لیتر مواد ضدعفونی را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه طی یک سال گذشته برشمرد و گفت: توزیع غذایی گرم، تهیه لوازم‌التحریر، کمک به مخارج درمانی برخی بیماران کرونایی و کمک هزینه خرید جهیزیه از اهم برنامه‌های مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد در سال گذشته بود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه باب‌‌الحوائج(ع) خرم‌آباد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا تمرکز فعالیت‌ها بر جلب اعتماد و جذب کمک‌های خیرین بوده است به محرومیت خاص منطقه علی‌آباد اشاره کرد و گفت: تمام اقلام تهیه شده با هدف کمک به بهبود معیشت مردم منطقه محروم علی‌آباد توزیع می‌شود.

وی از اجرای مرحله نخست طرح کمک‌های مؤمنانه در ماه رمضان امسال خبر داد و با یادآوری اینکه در این مرحله ۱۶۰ بسته معیشتی توزیع شد، ادامه داد: این بسته‌ها حاوی اقلامی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب‌گوجه، حبوبات، مرغ، گوشت، سویا و خرما بود.

پاکدل با اشاره به توزیع سه هزار پرس غذای گرم در رمضان امسال و اجرای مرحله دوم طرح کمک‌های مؤمنانه همزمان با عید فطر، گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب مؤسسه خیریه باب‌الحوائج(ع) به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۱۳۵۷۵ واریز کنند و یا با شماره ۰۹۱۶۹۶۷۱۹۲۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha