۶ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان برنامه تفسیر و جزءخوانی قرآن
کد خبر: 3970022
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

۶ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان برنامه تفسیر و جزءخوانی قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری برنامه تفسیر قرآن در دو بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) کوهدشت و عبدالله(ع) خرم‎آباد خبر داد و گفت: مراسم جزءخوانی قرآن نیز در چهار بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است.

۲ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان برنامه تفسیر قرآنتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در استان، اظهار کرد: این مراسم به همت ادارت اوقاف و امور خیریه استان لرستان و همکاری مراکز افق امامزادگان در چهار بقعه متبرکه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و وضعیت قرمز همه شهرستان‌های استان لرستان، افزود: برنامه جزءخوانی قرآن به‌دلیل شرایط موجود ناشی از کرونا با چهار بقعه امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد، امامزاده جعفر(ع) بروجرد، امامزاده محمد(ع) کوهدشت و امامزاه زید و قاسم(ع) شهرستان ازنا  با  حضور قاریان برتر هر شهرستان روزانه برگزار می‌شود.

دریکوندی به برپایی جلسات تفسیر نیز اشاره کرد و گفت: جلسات تفسیر قرآن کریم هر روز در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کوهدشت قبل از نماز مغرب و عشا برگزار می‎شود و علاوه بر این جلسه تفسیر قرآن کریم نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد نیز با همکاری اوقاف و امور خیریه استان لرستان هر شب در طول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی افلاک روی آنتن می‌رود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف لرستان در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۳ خردادماه سال جاری فرصت دارند با ورود به درگاه اینترنتی http://www.quraniran.ir/ برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha