اهدای ۹۹۲ میلیون تومان کمک مؤمنانه در بروجرد
کد خبر: 3969347
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
به همت سپاه بروجرد انجام شد؛

اهدای ۹۹۲ میلیون تومان کمک مؤمنانه در بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد با اشاره به توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی، جهیزیه، البسه و کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شد.

اهدای ۹۹۲ میلیون تومان کمک مؤمنانه در بروجردبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بروجرد، احمد حسنوند، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، 15 اردیبهشت در تشریح فعالیت‌های سپاه ناحیه بروجرد در ایام کرونایی و ماه مبارک رمضان، به برگزاری رزمایش‌های کمک مؤمنانه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان سه هزار بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیه شده که در مجموع ۷۵۰ میلیون تومان برای تهیه این تعداد بسته هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۴۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی جمعاً به ارزش چهار میلیون تومان و همچنین دو عدد جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیون تومان و یک عدد کمک جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

حسنوند اضافه کرد: در فروردین نیز تعداد ۳۸۸ بسته هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان جمعاً به ارزش ۹۷ میلیون تومان و تعداد ۱۲۰ بسته البسه ارزش هر کدام ۶۰۰ هزار تومان و جمعاً ۷۲ میلیون تومان و یک کمک جهیزیه به ارزش چهار میلیون تومان و تعداد ۱۵۵ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی جمعاً به ارزش ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی، جهیزیه، البسه و کارت هدیه بین نیازمندان شناسایی شده توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت توزیع شد.

انتهای پیام
captcha