توزیع ۷ هزار بسته معیشتی طی ۶ مرحله کمک‌های مومنانه در لرستان
کد خبر: 3969173
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی طی ۶ مرحله کمک‌های مومنانه در لرستان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان از توزیع هفت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی طی شش مرحله کمک‌های مؤمنانه خیران و مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خبر داد.

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی طی ۶ مرحله کمک‌های مومنانه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عباس علیشاهی،  جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان عصر دوشنبه، سیزدهم اردیبهشت در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به اینکه مرحله ششم از کمک‌های احسان و نیکوکاری و کمک‌های مؤمنانه در استان همزمان با ایام شهادت امام علی(ع) کلید خورد، گفت: در این رابطه یک هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین و بانک پاسارگاد و هیئت رزمندگان سپاه لرستان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه مواد غذایی از جمله برنج ایرانی درجه یک، قند، شکر، روغن و… در این بسته‌های معیشتی تدارک دیده شده است، افزود: ارزش ریالی هر بسته ۴۵۰ هزار تومان است، لذا جمعاً ۴۵۰ میلیون تومان برای تهیه یک هزار بسته غذایی هزینه شده است.

علیشاهی با بیان اینکه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان نیز هر شب یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که در جریان شیوع کرونا آسیب دیده‌اند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با بیان اینکه حرکتی که رهبر معظم انقلاب آغازگر آن بودند تاکنون با قوت اجرا شده و تا پایان کرونا نیز ادامه خواهد داشت، گفت: سال گذشته نیز در ماه رمضان هر شب هزار پرس غذای گرم توزیع می‌کردیم که امسال نیز این برنامه به قوت خود باقی است.

وی با یادآوری اینکه مجموعاً در شش مرحله کمک‌های مؤمنانه خیران و مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان، ۷ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع شده و خانواده‌هایی که این بسته‌های معیشتی را دریافت می‌کنند از قبل توسط سپاه استان شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: کمک‌ها در سپاه و مجموعه‌های سپاه خارج از کمک‌هایی است که دستگاه‌های بهزیستی و کمیته امداد برای اقشار تحت پوشش خود انجام می‌دهند.

علیشاهی اضافه کرد: بسته‌های تهیه شده در سپاه در بین کاسب‌ها، رانندگان، کارگران فصلی و کسانی که توان مالی پایینی دارد توزیع می‌شود و نحوه توزیع نیز به گونه‌ای است که احترام و عزت اشخاص حفظ شود و این بسته‌ها با احترام درب منزل افراد تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه لرستان از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم بود و اقدامات حمایتی خود از جمله ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تهیه و توزیع ماسک، سرکشی از خانواده‌های نیازمند، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، توزیع بسته‌های معیشتی و… را انجام داده است.

انتهای پیام
captcha