ثبت‌ نام مسابقات قرآن اوقاف در لرستان آغاز شد
کد خبر: 3968962
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
همزمان با سراسر کشور؛

ثبت‌ نام مسابقات قرآن اوقاف در لرستان آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از آغاز ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در لرستان آغاز شدتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از آغاز ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه از امروز آغاز و تا ۱۳ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با دعوت از جامعه قرآنی لرستان جهت شرکت در این مسابقات، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود کمااینکه بخش حفظ در حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ كل خواهد بود.

دریکوند در خصوص نحوه و شرایط ثبت‌ نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، گفت: علاقه‌مندان با ورود به درگاه اینترنتی http://www.quraniran.ir/ می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ شرط سنی این مسابقات ۱۸ سال اعلام شده که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می‌شود، افزود: بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha