مسجد مجازی «نورباران» در لرستان راه‌اندازی شد
کد خبر: 3965057
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

مسجد مجازی «نورباران» در لرستان راه‌اندازی شد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برای دومین سال پیاپی و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و ممنوعیت برگزاری مراسم مذهبی در فضای حقیقی، ‏این گروه اقدام به برپایی مسجد مجازی «نورباران» در بستر فضای ‏مجازی کرده است.‏

مسجد مجازی «نورباران» در لرستان راه‌اندازی شدمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: برای دومین سال پیاپی و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و ممنوعیت برگزاری مراسم مذهبی در فضای حقیقی، گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اقدام به برپایی مسجد مجازی «نورباران» در بستر فضای مجازی کرده است.

وی با بیان اینکه مسجد مجازی نورباران در بستر پیام‌رسان‌های ایتا، واتساپ و اینستاگرام راه‌اندازی شده است و در حال فعالیت است، اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت عضویت در این مسجد در بستر پیام‌رسان ایتا به آدرس noorbaran_lo@، در بستر اینستاگرام به پیج lo_quran@ و در بستر پیام‌رسان واتساپ درخواست عضویت خود را از طریق واتساپ به شماره 09304918042 ارسال کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: در مسجد مجازی نورباران کلیپ‌های ناب از قرائت قاریان برجسته، مداحی، دعاخوانی، مولودی‌خوانی، سخنرانی‌های ناب یک دقیقه‌ای و... بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha