منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3964298
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی لرستان معرفی شدند

معاون آموزش و پرورش لرستان از اعلام اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در لرستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان برگزیده در ۱۴ رشته پسران و ۱۲ رشته دختران به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد‌.

منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی لرستان معرفی شدندبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، حجت مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، امروز، ۲۴ فروردین، گفت: در راستای تعلیم و تربیت عبادی، اعتقادی و اخلاقی با محوریت قرآن، نماز و عترت در سال‌تحصیلی گذشته، تعداد ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.

وی افزود: پس از داوری همکاران در این مرحله با توجه به شرایط خاص کرونایی، مرحله شهرستانی به صورت مجازی برگزار و تعداد سه هزار دانش‌آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: مرحله استانی با دقت و حساسیت ویژه با حضور داوران و دریافت آثار از طریق فضای مجازی اقدام به داوری کردند که در نهایت ۳۴۹ نفر رتبه‌های اول تا سوم هر رشته تعیین و اطلاع‌رسانی گردید. 

مؤمنی گفت: اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در لینک https://www.medu.ir/fa/news/item/1510913/قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha