اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی بروجرد در ماه رمضان
کد خبر: 3963947
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی بروجرد در ماه رمضان

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی بروجرد با اعلام برنامه‌های رمضانیه این مرکز از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «مهمان خدا» ویژه کودکان و نوجوانان این شهرستان به همت مؤسسه قرآنی طاها خبر داد.

مسابقه نقاشی «مهمان خدا» در بروجرد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان اینکه برنامه‌های تبلیغات با مشارکت مؤسسات و خانه‌ها و مراکز قرآنی اجرا می‏‌شوند، از اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی شامل قرائت سوره مبارکه «قدر» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه سنین زیر 15 سال برگزار می‏‌شود و مسابقه حفظ 10 سوره آخر قرآن را داریم که ویژه سنین زیر 12 سال است و مسابقات ادعیه‌خوانی با محوریت دعاهای کتاب مفاتیح‌الجنان را نیز در برنامه داریم.

وی حزب‌خوانی قرآن را از دیگر برنامه‌های ماه رمضان در بروجرد ذکر کرد و افزود: برنامه حزب‌خوانی قرآن از سوی یکی از مؤسسات قرآنی این شهرستان برگزار می‌‏شود و روش اجرای آن به این صورت است که علاقه‌مندان می‎توانند یک حزب از قرآن را انتخاب و در ختم قرآن شرکت کنند که این برنامه ویژه اولیای قرآن‌آموزان برگزار می‏‌شود.

حسینی با اشاره به تشکیل گروه‌های ختم قرآن در فضای مجازی، از برگزاری مسابقه حفظ سوره‌های مبارکه «قدر» و «حمد» در مؤسسه قرآنی طاها خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه حفظ قرآن ویژه قرآن‎آموزان مهدهای قرآنی برگزار می‌شود. همچنین مسابقه نقاشی «مهمان خدا» به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه کودکان و نوجوانان و به همت مؤسسه قرآنی طاها برگزار می‏‌شود.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه نقاشی می‎توانند نقاشی‎های خود را تا دهم ماه رمضان به این مؤسسه قرآنی تحویل دهند و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌‏شود.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ضبط برنامه مناجات‌خوانی و مرثیه‌خوانی ویژه مناسبت‌ها ماه رمضان با مشارکت تعدادی از قرآن‌آموزان شعبه دوم مؤسسه قرآنی الزهرا(س) این شهرستان با همکاری رادیو بروجرد را از دیگر برنامه‌های رضمان در بروجرد برشمرد و گفت: برنامه دکلمه‌خوانی در رادیو بروجرد توسط قرآن‌آموزان شعبه دوم مؤسسه قرآن الزهرا(س) این شهرستان نیز در ماه رمضان اجرا می‏‎شود.

انتهای پیام
captcha