تولید موشن‌گرافی «نقش حقیقت» در البرز
کد خبر: 3963865
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

تولید موشن‌گرافی «نقش حقیقت» در البرز

حوزه هنری استان البرز به‌مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب مجموعه موشن‌گرافیک‌های محتوایی را با عنوان «نقش حقیقت» تولید کرد.

تولید موشن‌گرافی«نقش حقیقت» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری البرز، این مرکز به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اقدام به تولید مجموعه موشن‌گرافیک‌های محتوایی با عنوان «نقش حقیقت» در پنج قسمت کرده است.

همچنین در این ایام حوزه هنری البرز برنامه‌های ویژه‌ای را به‌منظور معرفی هنر انقلاب و نشر و گسترش مفاهیم انقلابی اجرا می‌کند و این برنامه‌ها با عناوینی همچون تأثیر انقلاب بر هنر، نقش هنر در رویدادهای اجتماعی جهان، باز تعریف هنر انقلاب، نقش هنر انقلاب در آسیب‌های اجتماعی و جایگاه هنر انقلاب در تمدن نوین اسلام تولید شده‌اند.

لازم به ذکر است هماهنگی‌های لازم برای پخش این تولیدات شبکه چهار، شبکه افق نیز صورت گرفته است و علاقه‌مندان همچنین می‌توانند این موشن‌گرافیک‌ها را در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان البرز به نشانی @art.alborz.ir مشاهده کنند.

پس از شهادت هنرمند متعهد و بسیجی، شهید سیدمرتضی آوینی در روز بیستم فروردین سال ۱۳۷۲، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به‌عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نامگذاری و از روز ۲۰ فروردین‌ماه به‌مدت هفت روز هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha