کارگروه رسانه کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان تشکیل شد
کد خبر: 3963570
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

کارگروه رسانه کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان تشکیل شد

مسئول بسیج رسانه لرستان از تشکیل کارگروه رسانه در ذیل کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان خبر داد و گفت: بسیج رسانه لرستان در قالب طرح «هر هفته یک شهید» تاکنون ۴۵ شهید لرستانی را معرفی کرده است.

کارگروه رسانه کنگره شهدای لرستان تشکیل شد/ معرفی ۴۵ شهید در طرح «هر هفته یک شهید»رضا مریدی‌اصل، مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان که قرار است سال ۱۴۰۱ برگزار شود، گفت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره ملی ۲۲ کمیته تشکیل شده که کمیته فضای مجازی نیز یکی از این کمیته‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در این راستا چهار کارگروه ذیل کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان تشکیل شده که کارگروه رسانه یکی از این کارگروه‌هاست، افزود: مسئولیت کارگروه رسانه با سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) است.

مریدی‌اصل با بیان اینکه حمایت خبری از اخبار مربوط به کنگره ملی شهدای لرستان هدف این کارگروه است، به تشکیل اولین جلسه کارگروه رسانه اشاره کرد و ادامه داد: خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری محلی، نشریات و کانال‌ها و پیج‌های مجازی کارگروه‌های تشکیل شده برای اطلاع‌رسانی هستند.

وی بر آگاهی‌بخشی به عموم در زمینه مجموعه فعالیت‌های انجام شده برای کنگره شهدای استان تأکید کرد و از اصحاب رسانه به‌ویژه خبرگزاری‌ها درخواست کرد نسبت به تحقق این مهم بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از ظرفیت رسانه برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های کنگره استفاده خواهد شد.

معرفی ۴۵ شهید لرستانی در طرح «هر هفته یک شهید»

مریدی‌اصل در ادامه به اجرای طرح «هر هفته یک شهید» اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۵ شهید لرستانی در قالب این طرح معرفی شده‌اند که نحوه اجرای طرح به این صورت است که هر صبح شنبه وصیت‌نامه یکی از شهدای لرستان در کانال اطلاع‌رسانی بسیج رسانه استان بارگذاری می‎‏شود و خبرگزاری‎ها و پایگاه‌های خبری استان نیز وصیت‌نامه این شهدا را منتشر می‎کنند.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را لازمه جامعه امروز دانست و تصریح کرد: در روزگاری که دشمن با جنگ نرم آرمان‌های فرهنگی و انقلابی ملت ایران را نشانه گرفته، برجسته‌سازی و الگوسازی شهدا برای جوانان و نوجوانان امری بسیار حیاتی و لازم است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نقش بسزایی در انعکاس فعالیت‌ها دارد، افزود: از این‌رو باید تمام ظرفیت رسانه برای اطلاع‌رسانی اخبار کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان به کار گرفته شود.

مریدی‎اصل گفت: انتظار می‌رود در هر رسانه توان بخشی از نیروها جهت تولید محتوا ویژه کنگره شهدا به‌کار گرفته شود تا بتوان سطح گسترده‌ای از اطلاعات و آگاهی‌بخشی را به جامعه تزریق کرد.

انتهای پیام
captcha