پورتال خبری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان راه‌اندازی شد
کد خبر: 3963197
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

پورتال خبری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان راه‌اندازی شد

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان از راه‌اندازی پورتال خبری این کنگره خبر داد و گفت: این درگاه خبری به منظور درج اخبار و اقدامات ۲۲ کمیته کنگره شهدای استان راه‌اندازی شد.

پورتال خبری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، علی رشنو، دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در سال آینده، اظهار کرد: ۲۲ کمیته ذیل این کنگره تعریف شده و وظایف هر کمیته‌ مشخص و تقسیم بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم به نقش لرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و افزود: دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌هایی بود که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کردند و بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه‌ها شدند و با نثار خون خود از خاک کشور دفاع کردند.

رشنو با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره ملی فرصت مناسبی برای معرفی شهدای استان است تا فداکاری و نقش آنها در تامین امنیت و آسایش کشور تبیین شود، اضافه کرد: برنامه‌های این کنگره در سه بخش زیرساختی، تولید محتوا و انتشار، تهیه و تدوین شده است و از اصحاب رسانه استان دعوت می شود با تولیدات فاخر و در شان شهدای استان گام موثری برای برگزاری این رویداد ملی بردارند.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره شهدای لرستان با اشاره به اینکه پورتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان راه اندازی شده و از امروز اخبار و اقدامات کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره در این پرتال خبری به آدرس ۶۳۰۰shahid-lr.ir درج خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ۲۶ برنامه توسط کمیته فضای مجازی کنگره شهدای لرستان، ادامه داد: تولید محتوا شامل تهیه عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، پویانمایی، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی است و جشنواره، مسابقه و نمایشگاه‌های مجازی ذیل این کنگره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha