روستای چغادون با شناسایی ۶۰ مبتلا به کرونا قرنطینه شد
کد خبر: 3962507
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
فرماندار دورود خبر داد:

روستای چغادون با شناسایی ۶۰ مبتلا به کرونا قرنطینه شد

فرماندار دورود با بیان اینکه روستای چغادون این شهرستان با حدود ۶۰ مبتلای کرونایی از چند روز پیش قرنطینه شده است،گفت: دورود در وضعیت نارنجی قرار دارد، اما با توجه به آمار مبتلایان و بستری‌ها، احتمال بازگشت به وضعیت قرمز وجود دارد.

قرنطینه روستای چغادون دورود / شناسایی ۶۰ مبتلای کرونایی در این روستابه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری دورود، خدانظر دریکوند، فرماندار دورود امروز،  ۱۶ فروردين در تشریح وضعیت کرونا در این شهرستان، گفت: در حال حاضر شهرستان دورود در وضعیت نارنجی قرار دارد اما با توجه به آمار مبتلایان و همچنین بستری‌ها، احتمال بازگشت به وضعیت قرمز وجود دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز به دلیل مسافرت، و دید‌ و بازدیدها پایین آمد که تبعات آن را شاهد هستیم، اضافه کرد: مثل بقیه شهرستان‌ها چنانچه وضعیت شیوع کرونا در دورود قرمز شود، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

فرماندار دورود با بیان اینکه روستای چغادون این شهرستان با حدود ۶۰ مبتلای کرونایی از چند روز پیش قرنطینه شده است، افزود: همه اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دورود وظایف خودشان را باید به نحو احسن انجام دهند که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

دریکوند با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش کرونایی‌ها از هر موضوعی در حال حاضر مهم‌تر است، اظهار کرد: شهرداری باید بنرها و آگهی‌های ترحیم در سطح شهر را جمع‌آوری کند. چاپخانه‌ها نیز مجاز به چاپ آگهی و بنرهای ترحیم نیستند و بدون شک با متخلفان برخورد می‌شود.

بستری شدن نوزاد کرونایی الیگودرزی در بیمارستان

همچنین، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز از بستری شدن یک نوزاد شش ماهه به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید ولیان این شهرستان خبر داده است.

این دومین نوزاد الیگودرزی است که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری می‌شود.

یادآور می‌شود، شهرستان‌های الیگودرز، خرم‌آباد، بروجرد، دورود، دلفان، سلسله و ازنا در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha