عملیات موفق نیروهای یمنی علیه رژیم متجاوز سعودی در خاک عربستان
کد خبر: 3957534
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

عملیات موفق نیروهای یمنی علیه رژیم متجاوز سعودی در خاک عربستان

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که شرکت آرامکو در شهر جده و پایگاه ملک خالد در شهر خمیس مشیط عربستان سعودی، امروز(پنج‌شنبه) به ترتیب هدف عملیات موفق یگان موشکی و پهپادی یمن قرار گرفت.

عملیات مؤفق نیروهای یمنی علیه رژیم متجاوز سعودی در خاک عربستانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیره، سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی این کشور در پاسخ به تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن، شرکت آرامکو عربستان سعودی در شهر جده را امروز(پنجشنبه) با یک فروند موشک بالدار از نوع قدس 2 مورد هدف قرار داد.

این مقام یمنی در حساب کاربری خود در توییتر گفت: به لطف خدا حمله به شرکت آرامکو به شکل دقیق انجام شد و راکت به هدف اصابت کرد.

سرتیپ سریع تأکید کرد که این عملیات در چارچوب پاسخ طبیعی و قانونی به ادامه محاصره ظالمانه و تجاوز وحشیانه ائتلاف سعودی علیه ملت یمن انجام شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که یگان پهپادی این کشور نیز عملیات مهمی را علیه منطقه خمیس مشیط در جنوب عربستان سعودی و نزدیک مرز با یمن انجام داده است.

وی تأکید کرد: نیروی هوایی یمن توانست یک هدف مهم را در پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط با یک فروند هواپیمای بدون سرنشین از نوع « قاصف ۲K » مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام
captcha