شرکت ۳ هزار بسیجی لرستانی در طرح قرآنی «صراط»
کد خبر: 3957352
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

شرکت ۳ هزار بسیجی لرستانی در طرح قرآنی «صراط»

مسئول دارالقرآن بسیج لرستان از اجرای طرح «صراط» ویژه حفظ و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه از سوی دارالقرآن بسیج لرستان خبر داد و گفت: حدود سه هزار بسیجی لرستانی در این طرح قرآنی شرکت خواهند داشت.

جمعه ارسال شود//// اجرای طرح «صراط» در پایگاه‌های بسیج لرستانسیداسدالله شاهرخی، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از اجرای طرح «صراط» از سوی دارالقرآن بسیج استان خبر داد و گفت: این طرح با رویکرد حفظ، صحیح‌خوانی، مفاهیم و نگاه موضوعی به قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه است که در کل شهرهای استان لرستان مقدمات اجرای آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه طرح صراط یک طرح کشوری است که در استان‌ها از سوی دارالقرآن‌های بسیج اجرا می‌شود، افزود: در این راستا یک دوره آموزشی ویژه مربیان این طرح برگزار و ۲۴ مربی از شهرستان‌های استان لرستان در آن شرکت کردند و آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفتند.

شاهرخی با بیان اینکه این طرح در حدود ۸۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرهای استان اجرا می‎شود و از هر شهرستان استان دو مربی برای همکاری در این طرح آموزش دیده‌اند، اضافه کرد: مربیان ویژه این طرح قرآنی صراط زیر نظر اساتید مجرب آموزش دیده‌اند و در مجموع حدود سه هزار نفر در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در این طرح شرکت خواهند داشت.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه طرح قرآنی صراط نیز در مساجد دارای پایگاه مقاومت بسیج اجرا می‌‏شود، گفت: با توجه به شرایط کرونایی اجرای این طرح قرآنی با وقفه مواجه شد اما تاکنون بخش‎هایی از این طرح که مربوط به بخش مسابقات است، برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha