دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» برگزار می‌شود
کد خبر: 3957185
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره سراسری «وقف، چشمه همیشه جاری»، دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» را برگزارمی کند.

مفهوم‌شناسی وقف

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، دوره آموزشی «مفهوم‌شناسی وقف» از چندین کارگاه تخصصی در حوزه مبانی وقف و مباحث تخصصی فرهنگی و هنری تشکیل شده و با مشارکت نهاد‌های علمی و دانشگاهی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در دوره، گواهی معتبر دانشگاهی دریافت خواهند کرد.
 
این دوره آموزشی به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود و در دو بخش «کارگاه‌های تخصصی وقف» و «کارگاه‌های تخصصی فرهنگی و هنری» بـرگزار خواهد شد که بخش اول عمومی بوده و در بخش دوم افراد می‌توانند بر مبنای تخصص یا علاقه خود نسبت به ثبت‌نام و حضور در هر کدام از کارگاه‌ها اقدام کنند.
 
همچنین اعطای گواهی پایان دوره منوط به گذراندن کارگاه‌های عمومی و دوره تخصصی وقف‏ است. این دوره با هدف بهره‌مندی بیشتر کارکنان سازمان، تخفیفات و مزایایی برای شرکت در دوره مخصوص این افراد پیش‌بینی شده، ایجاد گردیده است.
 
ارائه اطلاعات تکمیلی شامل زمان برگزاری هر کارگاه، معرفی اساتید و نیز ثبت‌نام، از طریق سایت جشنواره وقف www.vaghffestival.ir انجام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha