تشکیل شورای قرآن در تمام شهر و روستاهای لرستان
کد خبر: 3957136
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

تشکیل شورای قرآن در تمام شهر و روستاهای لرستان

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر لزوم ایجاد انقلاب قرآنی در سطح جامعه، گفت: شورای قرآنی و فرهنگی در تمام شهرها و مراکز بخش‌های استان لرستان تشکیل می‌شود.

امروز ارسال شود/ تشکیل شورای قرآن در تمام شهر و روستاهای لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با تأکید بر لزوم مهجوریت‌زدایی از قرآن و اشاعه پیش از پیش فرهنگ آن در جامعه، اظهار کرد: ایران اسلامی را با نام قرآن و مردمانی ارادتمند به قرآن می‌شناسند، کمااینکه رسالت خطیر سازمان تبلیغات توسعه فرهنگ قرآن است.

وی بر لزوم ایجاد انقلاب قرآنی در سطح استان لرستان تأکید کرد و با یادآوری اینکه انقلاب قرآنی در استان لرستان شعار نیست و محقق خواهد شد، ادامه داد: در روستاهای بالای ۳۰ خانوار که خانه عالم و روحانی مستقر است شورای فرهنگی و قرآنی با محوریت روحانی محل تشکیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفرپور با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت خانه‌های قرآن روستایی و خانه‌های عالم برای تشکیل شورای قرآنی و فرهنگی، گفت: توسعه برنامه‌ها و استعدادیابی یکی از اهداف مهم تشکیل شورای قرآنی در شهرها و روستاهای استان است که در این میان از ظرفیت فرهنگیان روستاها، خیران، خانه‌های قرآن روستایی و افراد قرآنی برای تحقق برنامه‌های شورای قرآنی در شهرها و روستاهای استان استفاده خواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تمدید جشنواره ملی و مجازی «عطر قرآن در فجر انقلاب» تا نیمه شعبان، به تنوع بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و خواستار شرکت جامعه قرآنی لرستان در این جشنواره شد.

انتهای پیام
captcha