طرح «دوشنبه‎های قرآنی» در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد
کد خبر: 3956898
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
از سوی دانشگاه فرهنگیان لرستان؛

طرح «دوشنبه‎های قرآنی» در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد

طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی از سوی دانشگاه فرهنگیان لرستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خرم‎آباد برگزار شد.

برگزاری طرح مجازی «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی، امروز، 11 اسفندماه برگزار شد.

این طرح قرآنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و از سوی دانشگاه فرهنگیان لرستان در بستر فضای مجازی و در محل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر خرم‌آباد برگزار شد.

یادآور می‌شود، طرح دوشنبه‌های قرآنی با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

سبک زندگی قرآنی، کرسی‌های تلاوت، نشست‌های علمی در حوزه قرآن و عترت، معرفی چهره‌ها و نخبگان قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، تجلیل از فعالیت‌های فاخر و هنرهای قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح پیش‌بینی شده است و استان‌های میزبان هر هفته با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی راه‌های حضور و مشارکت همه دانشجومعلمان علاقه‌مند در سراسر کشور را معرفی خواهند کرد.

این طرح به‌صورت غیرمتمرکز و با همراهی و مساعدت استان‌های سراسر کشور و طبق طراحی صورت گرفته برگزار می‏‎شود و دوشنبه هر هفته دو استان به‌صورت مشترک و با استفاده از ظرفیت کانون‌های قرآن و عترت دانشجویی میزبان و متولی انجام برنامه در فضای مجازی برای دانشجومعلمان، اساتید و علاقه‌مندان در سراسر کشور خواهند بود که دانشگاه فرهنگیان خرم‎آباد امروز، 11 اسفند میزبان این طرح قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha