جلسات «آشنایی با مفاهیم قرآنی حاکم بر علوم پایه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3956853
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
همزمان با آغاز ماه رمضان؛

جلسات «آشنایی با مفاهیم قرآنی حاکم بر علوم پایه» برگزار می‌شود

جلسات آشنایی با موضوعات و مفاهیم قرآنی حاکم بر علوم پایه و مهندسی از سوی مدرسه علوم پایه و فنی مهندسی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران همزمان با شروع ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سلسله جلسات آشنایی با موضوعات و مفاهیم قرآنی حاکم بر علوم پایه و مهندسی از سوی مدرسه علوم پایه و فنی مهندسی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران همزمان با شروع ماه رمضان برگزار می‌شود.

موضوعاتی همچون شناخت سلول، نحوه رونویسی و انتقال اطلاعات در سلول، نقش اندازه و ابعاد ذرات در کارکرد آن‌ها، ماهیت اتم، انواع پیوندهای شیمیایی، آسمان شب و ستاره‌ها، انرژی و ماده تاریک، نظریه ریسمان و سایر موضوعات مرتبط، قابل ارائه در این نشست‌هاست.

هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها آشنایی عمومی افراد مختلف با مفاهیم و موضوعات علوم پایه و فنی مهندسی است تا بتوانیم نگاه دقیق‌تری به مخلوقات و قوانین حاکم بر آن‌ها با توجه به تجربیات علمی داشته باشیم.

از متخصصان دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری جهت ارائه مطالب از گرایش‌های شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست، زمین‌شناسی و رشته‌های فنی مهندسی به شناسه Ble.ir/r_doosti پیام دهند.

انتهای پیام
captcha