کارگاه توانمندسازی داوران مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستان برگزار شد
کد خبر: 3956029
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
در آستانه مرحله استانی؛

کارگاه توانمندسازی داوران مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستان برگزار شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان از برگزاری دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن آموزش و پرورش استان در آستانه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی خبر داد.

دوره توانمندی داوران مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستانعیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی کارگاهی ویژه داوران سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی استان لرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کارگاه توانمندسازی از دوشنبه، پنجم آغاز شده و تا پنجشنبه، هفتم اسفند ادامه دارد، افزود: این داوران در دو بخش آوایی شامل قرائت ترتیل و تحقیق، مداحی، اذان، حفظ و بخش پژوهشی شامل تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، انشای نماز و احکام آموزش می‎بینند.

حیدروند با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی، این دوره آموزشی کارگاهی داوران و حتی مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‏‌شود، اضافه کرد: اساتیدی همچون وحید کرمی، رایگان، باجلان در این کارگاه توانمندسازی، آموزش‎های لازم را به داوران مسابقات قرآن دانش‎آموزی لرستان ارائه می‎دهند.

لازم به ذکر است، مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی لرستان از دهم تا 23 اسفند با رقابت سه هزار دانش‎آموز برگزیده مرحله منطقه‌ای و شهرستانی به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه «شاد» برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام
captcha