شرکت 1200 قرآن‌آموز در کلاس‎های مجازی دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) بروجرد
کد خبر: 3955838
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

شرکت 1200 قرآن‌آموز در کلاس‎های مجازی دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) بروجرد

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) بروجرد از شرکت یک هزار و 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های آموزش مجازی این دارالقرآن خبر داد و گفت: این قرآن‌آموزان در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن آموزش می‎بینند.

شرکت 1200 قرآن‌آموز در کلاس‎های مجازی دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) بروجردسمیرا باجلان، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی کلاس‎های آموزش حضوری دارالقرآن، گفت: در حال حاضر آموزش‌‎ مجازی قرآن کریم را در برنامه خود داریم که توانسته‌ایم مخاطبان زیادی را به این کلاس‎ها جذب کنیم.

وی با اشاره به مزایا و معایب کلاس‎های آموزش قرآن حضوری و مجازی، افزود: یکی از مزایای کلاس‌های آموزش مجازی این است که در یک لحظه واحد می‎توان با همه قرآن‌آموزان در ارتباط بود و به آنها آموزش داد در صورتی‌ که در آموزش حضوری، ما در طول هفته فقط می‎توانستیم با تعداد کمی از قرآن‌آموزان آن هم با مراجعه به مدارس در ارتباط باشیم.

باجلان از مشارکت یک هزار و 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های آموزش قرآن دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) بروجرد خبر داد و اضافه کرد: آموزش‎های مجازی ما در رشته‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن است و در کنار آن نیز با دانش‎آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن دانش‎‏آموزی کار می‎کنیم.

وی استقبال دانش‎آموزان از کلاس‎های مجازی آموزش قرآن را خوب دانست و گفت: این دارالقرآن که از سال 78 فعالیت خود را در بروجرد شروع کرده توانسته است در زمینه پرورش نخبگان قرآنی نقش مهمی ایفا کند تا جایی‎ که در حال حاضر چند نفر از دانش‎آموزان ما حافظ 20 تا 25 جزء قرآن شده‌اند و بسیاری از آن‌ها نیز در مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی، استانی و حتی کشوری موفق به کسب عناوین برتر شده‌اند.

انتهای پیام
captcha