پیام تسلیت اتحادیه قرآنی لرستان در پی درگذشت بانوی فعال قرآنی
کد خبر: 3955601
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

پیام تسلیت اتحادیه قرآنی لرستان در پی درگذشت بانوی فعال قرآنی

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت لرستان در پیامی درگذشت مدیرعامل مؤسسه قرآنی «تسنیم» بروجرد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت اتحادیه قرآنی لرستان در پی درگذشت بانوی فعال قرآنیبه گزارش ایکنا از لرستان، در پی درگذشت معصومه گودرزی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی «تسنیم» بروجرد که بعد از مدت‌ها تحمل بیماری و رنج ناشی از دوره شیمی درمانی صبح امروز، چهارم اسفند در سالروز ولادت امام جواد(ع) در ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفتند، پیام تسلیتی از سوی اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان صادر شد.

متن پیام به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

قال رسول‌الله(ص)

«مُعَلِّمُ الْقُرْآنِ وَ مُتَعَلِّمُهُ یَسْتَغْفِرُ لَهُ کُلُّ شَیْ ءٍ حَتَّی الْحُوتُ فِی الْبَحْر؛ برای معلم و متعلم قرآن تمام موجودات حتی ماهیان دریا، طلب آمرزش می‌کنند.»

همه می‌دانیم بالاترین آرامش، جای گرفتن در آغوش خداست هم او  که فرمود: «ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً؛ خشنود و خداپسند به سوى پروردگارت بازگرد».

مشیت الهی بر این شد تا از تبار قرآن را به مصداق آیه شریفه «إِنَّ الْأَبْرارَ لَفِي نَعِيمٍ» به میهمانی خود فراخواند و در فردوس برین همان، وعده‌گاه صالحان ماوی دهد.

گرچه غم از دست دادن عزیزان سنگین و جانکاه است ولی در برابر اراده الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

بدین‌وسیله درگذشت همکاری با تقوا، متعهد و دوستدار قرآن و اهل‌بیت(ع) مرحومه مغفوره سرکار خانم معصومه گودرزی مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم بروجرد را به خانواده، بازماندگان و جامعه قرآنی لرستان به‌ ویژه شهرستان بروجرد تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه باری تعالی غفران الهی و درجات عالی مسئلت داریم».

یادآور می‌شود که پیکر مطهر این بانوی فعال قرآنی بروجردی ساعت چهار عصر امروز دوشنبه، چهارم اسفند در دارالسلام بروجرد به خاک سپرده می‎شود.

انتهای پیام
captcha