فوت ۱۳۴۵ لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا
کد خبر: 3955579
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

فوت ۱۳۴۵ لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای ۱۵۸ مورد کرونای مثبت جدید در استان خبر داد و گفت: تاکنون بر اثر بیماری کرونا، ۱۳۴ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

فوت ۱۳۴۵ لرستانی بر اثر ابتلای به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، چهارم اسفندماه در تشریح وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز دوم اسفندماه، ۲۱۲ هزار و ۴۱۱ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۲۱۰ هزار و ۹۵۴ نمونه تست جواب داده شده که ۶۶ هزار و ۴۵۳ نمونه تست مثبت بوده است، افزود: همچنین از تعداد تست جواب داده شده ۱۴۴ هزار و ۴۸۴ مورد منفی بوده است.

کوشکی ادامه داد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس، ۱۳۴۵ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی ضمن هشدار اینکه کرونای انگلیسی پشت دروازه‌های لرستان قرار دارد، تصریح  کرد: برای جلوگیری از تشدید کروناویروس، از هرگونه تجمع، ترددهای غیرضروری اجتناب و در محیط‌های مسقف از تهویه مناسب فضا استفاده شود و این مهمترین راه پیشگیری از بیماری است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه مردم استان از خود و فرزندان‌شان در برابر این بیماری مراقبت کنند، اضافه کرد: تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی و بیمارستان‌های لرستان که مشکوک و قطعی هستند، ۱۴۴ نفر گزارش شده است.

یادآور می‌‏شود، بر اساس آمار، روزهای یکم و دوم اسفند، ۱۵۸ مورد تست مثبت جدید به همراه  یک نفر فوتی در لرستان گزارش شده است.

انتهای پیام
captcha